Українська фундація розвитку
03.04.23
Громадська організація «Українська фундація розвитку» оголошує конкурс добору експерта з розміщення на діджитал платформі онлайн-курсу з української мови для роботи та працевлаштування та технічної підтримки слухачів в рамках проєкту «Re:silience. Re:covery. Re:construction.
Re:silience. Re:covery. Re:construction. – проєкт про поширення правди в інформаційному просторі, надання гуманітарної допомоги, моніторинг сфери публічних закупівель, підтримку Уряду України
Проєкт реалізують «Українська фундація розвитку» спільно з консорціумом Transparency International Ukraine , VoxUkraine , Інститут Аналітики та Адвокації та за підтримки European Union in Ukraine.
Наша коаліція працює над
(1) наданням гуманітарної підтримки як з такмеду, так і для бізнесу та внутрішньо переміщених осіб, які відновлюють свою роботу після переїзду;
(2) наданням правдивої та якісної інформації українцям та обмеженням поширення російських фейків;
(3) підтримкою Уряду, аналізуючи матеріальні витрати та визначаючи план реконструкції інфраструктури;
(4) забезпеченням моніторингу сфери публічних закупівель: поточні закупівлі, зміни в законодавстві, підвищення спроможності зацікавлених сторін відображати актуальність війни;
(5) підтримкою Уряду України в аналізі найкращих міжнародних практик для розробки найбільш ефективного плану відновлення для України відповідно до нашої специфіки та досвіду.
У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою. Володіння розмовною та письмовою англійською, досвід роботи в гуманітарній організації, досвід роботи в складних та нестабільних умовах буде значною перевагою, досвід роботи в команді.
Експерт з розміщення навчальних курсів на діджитал платформі: обов’язковий досвід роботи з навчальними діджитал платформами, досвід розміщення та інтеграції навчальних онлайн-курсів на діджитал платформі, вміння відповідати на питання слухачів у разі виникнення технічних проблем.
Тип контракту: винагорода та умови будуть відповідати умовам зайнятості згідно проєктної роботи.